Promo-Biss wordt PromZ.be
Vanaf deze maand verschijnt Promo-Biss, het Belgische vakblad over promotionele producten en business gifts, onder de naam PromZ.be. Die naam wordt voortaan ook gebruikt voor...
Vanaf deze maand verschijnt Promo-Biss, het Belgische vakblad over promotionele producten en business gifts, onder de naam PromZ.be. Die naam wordt voortaan ook gebruikt voor...
PromZ.be peilde in januari bij de leden naar de resultaten van 2017 en naar de verwachtingen voor en trends van 2018. De meeste bedrijven die...
Badplaats Blankenberge introduceerde in januari een nieuw logo om zich daarmee te kunnen onderscheiden van andere badplaatsen. Het wapenschild van de stad (met zwart-witte strepen)...
Volgens De Standaard is het rugzakje met trekkoorden bezig aan een opmars ten koste van de tote bag. De krant haalt daarvoor twee redenen aan: nostalgie...
Het Belgische vakblad over promotionele producten en business gifts PromZ.be geeft lezers met commercie, marketing en inkoop- functies informatie over de markt van promotionele artikelen en...
Secondfloor heeft voor Felix, het kattenvoedingsmerk van de Nestlé-group, een activatiecampagne uitgewerkt die op 30 januari jl van start gegaan is. Daarbij wordt ook gebruik...
Product media (of ook tastbare reclame) zijn sterke media. Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute zette een aantal cijfers op een rijtje. - 50% van alle Amerikaanse...
Promo-Biss spotte in de week van 22 tot 27 januari de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Delhaize - start VitaMini’s spaaractie voor knuffels...
De nieuwe digitale technologieën maken steeds meer mogelijk, zoals location tracking, aldus eMarketeer. Die techniek op basis van een app zou interessant zijn voor retailers...