PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

De promoties van week 5

Promo-Biss spotte in de week van 29 januari tot 3 februari de volgende aanbiedingen met product media: in de folders van Carrefour - Curver-product bij drie producten...

Lenny: lanyard en oplaadkabel

Lanyard en oplaadkabel in 1? Lenny combineert beide functies! Draag de nylon lanyard met je inkomkaart, sleutels, visitekaartje,… of maak de buckle los om je...

30 dagen zonder klagen? Button dragen….

Wie zich aangesproken voelt door de campagne ’30 dagen zonder klagen’ (die nog tot 14 februari loopt), kan dit nu ook aan de buitenwereld tonen...

Promo-Biss wordt PromZ.be

Vanaf deze maand verschijnt Promo-Biss, het Belgische vakblad over promotionele producten en business gifts, onder de naam PromZ.be. Die naam wordt voortaan ook gebruikt voor...

2018: WK-koorts laat op zich wachten

PromZ.be peilde in januari bij de leden naar de resultaten van 2017 en naar de verwachtingen voor en trends van 2018. De meeste bedrijven die...

Blankenberge pakt uit met nieuw logo en merchandisingartikelen

Badplaats Blankenberge introduceerde in januari een nieuw logo om zich daarmee te kunnen onderscheiden van andere badplaatsen. Het wapenschild van de stad (met zwart-witte strepen)...

Rugzakje is weer ‘in’

Volgens De Standaard is het rugzakje met trekkoorden bezig aan een opmars ten koste van de tote bag. De krant haalt daarvoor twee redenen aan: nostalgie...

PromZ.be Magazine

Het Belgische vakblad over promotionele producten en business gifts PromZ.be geeft lezers met commercie, marketing en inkoop- functies informatie over de markt van promotionele artikelen en...

Nieuwe activatiecampagne Felix

Secondfloor heeft voor Felix, het kattenvoedingsmerk van de Nestlé-group, een activatiecampagne uitgewerkt die op 30 januari jl van start gegaan is. Daarbij wordt ook gebruik...