Homepage - PromZ.be

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Pepsi: loyalty-programma in VS

Pepsico heeft in de VS een nieuwe loyaltyprogramma opgezet rond de muziekpartnerships met pop- en countrysterren Britney Spears en Dierks Bentley. Onderdeel ervan zijn producten...

De promoties van week 21

PromZ.be spotte in de week van 21 tot 26 mei de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Carrefour - zwarte short ‘Belgium’ bij twee...

Adverteerders zoeken goed advies voor product media

Uit de ‘Industry Barometer’ van PSI (de internationale vakbeurs voor promotionele artikelen en business gifts) komt naar voren dat een kleine meerderheid (53,3%) van de...

De promoties van week 20

PromZ.be spotte in de week van 14 tot 19 mei de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Kruidvat - bikinitasje bij 2+1-actie van Fa -...

Na Black Friday Belgian Friday

Na Black Friday en French Days lanceren de merken van de La Redoute-groep in ons land (La Redoute, Kiabi en Tape à l’Oeil) ‘Belgian Friday’....

De promoties van week 19

PromZ.be spotte in de week van 7 tot 12 mei de volgende aanbiedingen met product media in de folder van Colruyt Laagste Prijzen - voetbal bij 12...

Wordt de doorzichtige tote bag een trend?

Gezien op de catwalk en dus een opportuniteit als promotioneel artikel: transparante tote bags. Top-modemerken als Prada hebben dergelijke doorzichtige pvc tote bags met in...

Automatische Food Drive van Carrefour

Carrefour heeft in primeur de eerste volledig geautomatiseerde ‘drive’, een afhaalpunt, gelanceerd bij de hypermarkt van Mont-Saint-Jean. Dat gebeurt in het kader van de tijdelijke...

Carrefour: minder huis-aan-huis-folders

Supermarktketen Carrefour heeft besloten de huis-aan-huis-bedeling van de folder voor de hypermarkten “...fors te verminderen”, zoals men het in een direct mailing aan de klanten...