AB-inbev lanceert Belgium collectors items
AB-Inbev heeft de ‘We Are Belgium’-campagne van Jupiler (dat in de komende maanden Belgium heet) ingezet met Belgium-collectors items (24 speciaal ontworpen flesjes, blikjes en...
AB-Inbev heeft de ‘We Are Belgium’-campagne van Jupiler (dat in de komende maanden Belgium heet) ingezet met Belgium-collectors items (24 speciaal ontworpen flesjes, blikjes en...
De derde donderdag van april was traditioneel ‘Secretaressedag’, maar inmiddels is dat evenement via ‘Management assistent-dag’ geëvolueerd naar ‘Dag van de Medewerker’. Het idee komt...
Coca-Cola België is gestart met een grote campagne rond de Rode Duivels en het WK in Rusland. Elke week zijn er duotickets te winnen voor...
PromZ.be spotte in de week van 26 tot 31 maart de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Colruyt Laagste Prijzen - wasmand bij vier...
Duurzaamheid staat als onderdeel van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen bij steeds meer bedrijven hoog in het vaandel. In het kader van promotionele producten kijken ze bij...
Wat kan een merk met zijn logo doen? Onlangs zette Lacoste een reeks polo’s op de verkoopsite waarop het befaamde krokodil-logo vervangen was door logo’s...
De BPMA, de British Promotional Merchandise Association, steunt de ‘Wear a Hat Day’ (Draag een hoed-dag) die op 29 maart in het Verenigd Koninkrijk gehouden...
De Amerikaanse Promotional Products Association International heeft zich samen met 44 andere organisaties verzet tegen de importheffingen die de Amerikaanse president Donald Trump oplegt aan...
PromZ.be spotte in de week van 19 tot 14 maart de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Budgetslager - spaarvarken per aankoopschijf van 15...