Pepsi: loyalty-programma in VS
Pepsico heeft in de VS een nieuwe loyaltyprogramma opgezet rond de muziekpartnerships met pop- en countrysterren Britney Spears en Dierks Bentley. Onderdeel ervan zijn producten...
Pepsico heeft in de VS een nieuwe loyaltyprogramma opgezet rond de muziekpartnerships met pop- en countrysterren Britney Spears en Dierks Bentley. Onderdeel ervan zijn producten...
PromZ.be spotte in de week van 21 tot 26 mei de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Carrefour - zwarte short ‘Belgium’ bij twee...
Uit de ‘Industry Barometer’ van PSI (de internationale vakbeurs voor promotionele artikelen en business gifts) komt naar voren dat een kleine meerderheid (53,3%) van de...
PromZ.be spotte in de week van 14 tot 19 mei de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Kruidvat - bikinitasje bij 2+1-actie van Fa -...
Na Black Friday en French Days lanceren de merken van de La Redoute-groep in ons land (La Redoute, Kiabi en Tape à l’Oeil) ‘Belgian Friday’....
PromZ.be spotte in de week van 7 tot 12 mei de volgende aanbiedingen met product media in de folder van Colruyt Laagste Prijzen - voetbal bij 12...
Gezien op de catwalk en dus een opportuniteit als promotioneel artikel: transparante tote bags. Top-modemerken als Prada hebben dergelijke doorzichtige pvc tote bags met in...
Carrefour heeft in primeur de eerste volledig geautomatiseerde ‘drive’, een afhaalpunt, gelanceerd bij de hypermarkt van Mont-Saint-Jean. Dat gebeurt in het kader van de tijdelijke...
Supermarktketen Carrefour heeft besloten de huis-aan-huis-bedeling van de folder voor de hypermarkten “...fors te verminderen”, zoals men het in een direct mailing aan de klanten...