NewZ
Stefaan Merckx nieuwe ceo Cartamundi
Cartamundi (gespecialiseerd in spelkaarten - ook promotioneel) heeft bekend gemaakt tot een overeenkomst zijn gekomen met Stefaan Merckx (43) om de nieuwe ceo van de...
WK-voetbal: ‘recycling’ van promotie-artikelen
De Belgische voetbalfans zijn zuinig op hun ‘fan-artikelen’ rond de Rode Duivels. Een groot deel van de vlaggen die in ons land uit de ramen...
Sterk punt van de fysieke winkel haptische ervaring
E-commerce mag dan in de lift zitten (want makkelijk vanuit de luie stoel op het moment dat het je uitkomt), het bezoek aan de fysieke...
Sperperiode solden: wel of geen afschaffing?
Op 1 juli zijn de zomersolden weer van start gegaan, na een sperperiode van drie weken enkel voor kleding, schoenen en lederwaren. De vraag is...
Festivalstoel wint BPMA award
Elk jaar organiseert de British Promotional Merchandise Association ‘BPMA Student Design Award’ waaraan studenten in designrichtingen van de Britse universiteiten en hogescholen kunnen deelnemen. Het...
Les consommateurs à la recherche de qualité veulent arborer le logo de l’entreprise
Une enquête menée auprès des internautes aux États-Unis (réalisée par Cone Communications et Porter Novelli) a révélé que 41% des répondants considèrent la qualité des...
JBC: T-shirt-actie met Brabançonne succesvol
De T-shirt-actie van kledingketen JBC in het kader van het WK-voetbal is succesvol verlopen. “We hebben tijdens de actieperiode zeker niet fout gedraaid,” zegt Bart...
Mondial Gifts zilver van EcoVadis
Mondial Gifts heeft voor dit jaar opnieuw een Silver Recognition Level van EcoVadis behaald voor de inzet van het bedrijf rond Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. De...
Getrouwheidsprogramma’s: consumenten willen een extraatje…
Korting of extraatjes. Dat verwachten consumenten als incentive voor het deelnemen aan een getrouwheidsprogramma. Ze willen er met andere woorden iets voor terugkrijgen. Onderzoek dat...