NewZ
Sokken populair als product media
Sokken zijn een veel gevraagd promotioneel artikel geworden. Dat stelde Mondial Gifts recent. Ook op beurzen zijn er tegenwoordig gespecialiseerde aanbieders in promo-sokken. Wat maakt sokken...
Millennials: let’s get physical
Millennials zijn in de naaste toekomst de belangrijkste kopers van luxe producten. In 2024 zal de helft van de mensen die dergelijke producten aanschaffen tot...
Amazon gaat voor ‘off-line’-catalogus
Volgens berichten van Bloomburg gaat e-commerce-gigant Amazon dit najaar een gedrukte papieren catalogus verspreiden met het oog op de eindejaarsfeesten. De catalogus zal niet alleen...
Stefaan Merckx nieuwe ceo Cartamundi
Cartamundi (gespecialiseerd in spelkaarten - ook promotioneel) heeft bekend gemaakt tot een overeenkomst zijn gekomen met Stefaan Merckx (43) om de nieuwe ceo van de...
WK-voetbal: ‘recycling’ van promotie-artikelen
De Belgische voetbalfans zijn zuinig op hun ‘fan-artikelen’ rond de Rode Duivels. Een groot deel van de vlaggen die in ons land uit de ramen...
Sterk punt van de fysieke winkel haptische ervaring
E-commerce mag dan in de lift zitten (want makkelijk vanuit de luie stoel op het moment dat het je uitkomt), het bezoek aan de fysieke...
Sperperiode solden: wel of geen afschaffing?
Op 1 juli zijn de zomersolden weer van start gegaan, na een sperperiode van drie weken enkel voor kleding, schoenen en lederwaren. De vraag is...
Festivalstoel wint BPMA award
Elk jaar organiseert de British Promotional Merchandise Association ‘BPMA Student Design Award’ waaraan studenten in designrichtingen van de Britse universiteiten en hogescholen kunnen deelnemen. Het...
Les consommateurs à la recherche de qualité veulent arborer le logo de l’entreprise
Une enquête menée auprès des internautes aux États-Unis (réalisée par Cone Communications et Porter Novelli) a révélé que 41% des répondants considèrent la qualité des...