NewZ
MVO-actie van Magnus Business Gifts
Magnus Business Gifts zet zich achter ‘Join the Pipe’, een sociaal netwerk van kraanwaterdrinkers, die dromen van schoon drinkwater in heel de wereld. Vandaar een...
Digitale kanalen vooral gebruikt voor activatie
Belgische adverteerders gebruiken de digitale kanalen vooral voor activatie in de brede zin. Dat blijkt uit de achtste editie van de Matrix-studie van BAM (Belgian...
PSI : le secteur automotive commande une grande quantité de produits promotionnels
Le Baromètre PSI Industry, une étude de marché dédiée aux produits promotionnels et publiée par le PSI Institute, démontre que le secteur automotive commande souvent...
BOB-campagne: sleutelhanger populair
Op 8 juni jl is de BOB-zomercampagne weer van start gegaan. Onderdeel van die campagne is de BOB-sleutelhanger die de bestuurders krijgen als ze bij...
Direct mail houdt internationaal stand
Ondanks de groei van digitale marketing (online, e-mail) houdt klassieke papieren direct mail stand. Dat blijkt uit onderzoek van de digitale brievenbus Caya. In de USA...
In een relatie past een cadeautje
Het Flanders Meeting & Convention Center Antwerp mocht in november vorig jaar in Praag de prijs voor de beste marketingaanpak van de ‘International Congress and...
Product media ook bij de top USA – Noord-Korea
De voorbij top tussen de Amerikaanse president Donald Trump en de Noord-Koreaans leider Kim Jong-un in Singapore is daar ook aangegrepen om er promotionele producten...
Helft van de Duitsers koopt fan-producten
De helft van de Duitsers is bereid geld uit te geven om in het kader van het wereldkampioenschap voetbal, dat deze week begint, fan-producten rond...
De promoties van week 22
PromZ.be spotte in de week van 4 tot 9 juni de volgende aanbiedingen met product media: Eén grote actie deze week: in zowat alle folders is...