UK: promo-sector steunt ‘Draag een hoed’-dag
De BPMA, de British Promotional Merchandise Association, steunt de ‘Wear a Hat Day’ (Draag een hoed-dag) die op 29 maart in het Verenigd Koninkrijk gehouden...
De BPMA, de British Promotional Merchandise Association, steunt de ‘Wear a Hat Day’ (Draag een hoed-dag) die op 29 maart in het Verenigd Koninkrijk gehouden...
De Amerikaanse Promotional Products Association International heeft zich samen met 44 andere organisaties verzet tegen de importheffingen die de Amerikaanse president Donald Trump oplegt aan...
PromZ.be spotte in de week van 19 tot 14 maart de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Budgetslager - spaarvarken per aankoopschijf van 15...
In 2017 hebben de Belgische consumenten voor 10,05 miljard euro online aangekocht. Dat is 11% meer in vergelijking met 2016. 8,4 miljoen inwoners van België...
ING België, één van de partners van de nationale voetbalploeg, heeft onlangs Red, de nieuwe mascotte van Rode Duivels, gelanceerd. Dat deed men met een...
Meer en meer consumenten kopen digitaal, maar nog altijd shoppen ze veel in een gewone winkel. Dat wordt bevestigd in het Amerikaanse ‘eMarketer Ecommerce Insights...
Consumenten zien location based marketing (promotionele aanbiedingen getriggerd door de plaats waar een consument zich bevindt) wel zitten, maar dan moet er wel iets tegenover...
PromZ.be spotte in de week van 12 tot 17 maart de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Alvo - spaaractie voor bestek en keukendoeken...
De Global Organic Textile Standard (GOTS) deelt mee dat er momenteel meer dan 5.000 textielfabrikanten in 62 landen aangesloten zijn bij die organisatie en dus...