AB-inbev lanceert Belgium collectors items
AB-Inbev heeft de ‘We Are Belgium’-campagne van Jupiler (dat in de komende maanden Belgium heet) ingezet met Belgium-collectors items (24 speciaal ontworpen flesjes, blikjes en...
AB-Inbev heeft de ‘We Are Belgium’-campagne van Jupiler (dat in de komende maanden Belgium heet) ingezet met Belgium-collectors items (24 speciaal ontworpen flesjes, blikjes en...
De derde donderdag van april was traditioneel ‘Secretaressedag’, maar inmiddels is dat evenement via ‘Management assistent-dag’ geëvolueerd naar ‘Dag van de Medewerker’. Het idee komt...
Special Things zal op PromZ.Live, de Nederlandse vakbeurs van promotionele artikelen en business-gifts op 16 en 17 mei aanstaande, aanwezig zijn met een stand. Enerzijds...
De Europese Commissie wil een wereldwijde lijst opstellen van markten waar namaakproducten, piraterij en andere inbreuken op intellectuele eigendommen voorkomen. Ook in de sector van...
Gedaan met de herlaadbare aanstekers. Hier komt de oplaadbare generatie... De vernieuwende lichtpulstechnologie vervangt de vlam, doch zorgt voor een uitermate efficiënt gebruik voor het aansteken...
Chill wherever you like! De SeatZac is een chill bag die je binnen enkele seconden, met één zigzaggende beweging vult met lucht. De Seatzac weegt slechts 750...
Coca-Cola België is gestart met een grote campagne rond de Rode Duivels en het WK in Rusland. Elke week zijn er duotickets te winnen voor...
PromZ.be spotte in de week van 26 tot 31 maart de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Colruyt Laagste Prijzen - wasmand bij vier...
Duurzaamheid staat als onderdeel van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen bij steeds meer bedrijven hoog in het vaandel. In het kader van promotionele producten kijken ze bij...