Wie schrijft, die blijft
Schrijfartikelen (pennen, schrijfpapier, notebooks) behoren nog altijd tot de meest populaire promotionele producten. Dat stelt PSI, de organisator van de internationale vakbeurs over product media...
Schrijfartikelen (pennen, schrijfpapier, notebooks) behoren nog altijd tot de meest populaire promotionele producten. Dat stelt PSI, de organisator van de internationale vakbeurs over product media...
Promo-Biss spotte in de week van 20 tot 26 november de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Lidl - magneetspelletje Maya de Bij bij...
‘Webrooming’ is een groeiend fenomeen, zo blijkt uit een recente van studie van Deloitte in de VS. Webrooming houdt in dat consumenten online een product...
Je kunt er dezer dagen niet om heen: Black Friday en Cyber Monday. De mailbox zit vol met commerciële e-mails met Black Friday/Cyber Monday-aanbiedingen, koopsites...
Mondial Gifts is tot de vaststelling gekomen dat er in het bedrijfsleven minder eindejaarsgeschenken worden gegeven. Oorzaken daarvan zijn volgens onderzoek van Mondial Gifts geen...
In de eerste helft van dit jaar is het aantal online-aankopen en het online-bestede bedrag ten opzichte van dezelfde periode in 2016 gestegen. Dat blijkt...
Promo-Biss spotte in de week van 13 tot 18 november de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Delhaize - muts bij 2 packs Duvel (dezelfde...
Uit het overzicht van de Belgische fast-moving-consumer goods-markt, dat retailvakblad Gondola jaarlijks maakt, blijkt dat er in 2017 sprake is van een groei met 1,2%....
Onderzoek in de USA door First Data toont aan dat het kopen van cadeaubonnen populair is bij de Amerikaanse internet-consument, zowel on- als offline. Van 2014...